Cum găsim cele mai bune cuvinte cheie

Află care sunt cele mai potrivite cuvinte cheie pentru site-ul tău !

 

Indiferent de natura sau obiectivul site-ului nostru,acesta se bazează pe trafic,pe care îl va putea obține doar pe baza cuvintelor cheie(relevante) pentru domeniul nostru.

Primul pas în generarea cuvintelor cheie va fi să descoperim ce anume caută audiența.

De exemplu,am căutat pe Google noțiunea generală de "cremă de ciocolată" .Vom observa cuvintele cheie care par mai importante: cremă de ciocolată albă,cremă de ciocolată fără unt,cremă de ciocolată cu frișcă,etc. Putem apela cu ușurință la site-uri ce ne vor sugera o listă de cuvinte cheie:

-serviciul Google Suggest

-Google Keyword Planner

-Google Trend

Apoi, pentru obținerea cuvintelor cheie este necesar să "spionăm" concurența ,adică să analizăm datorită căror cuvinte cheie obțin ei trafic. Pentru acesta vom folosi Similar Web și vom lua primul site care apare în căutarea noastră pe Google-vom observa care cuvinte vin din organic și care sunt plătite.

Odată identificate aceste cuvinte cheie,putem exporta din UberSuggest lista pe care o vom încărca într-unul din tool-urile de la Google: Google AdWords KeyWord Tool. Ne interesează date precum: volumul de căutări (câți oameni caută pe lună cuvintele respective), concurență (cât de multe site-uri fac reclamă plătită pe acel cuvânt cheie), costul mediu pe click,etc.
Putem ordona lista astfel încât să identificăm cuvintele cu cel mai mare potențial de trafic.În felul acesta ,le putem folosi pentru campania de SEO și trebuie incluse în conținutul site-ului (să fie definite în categorie,subcategorie,pagină de blog,etc.)

Dacă vrei să citești în continuare despre cum să optimizezi titlul,descrierea,URL-ul site-ului, imaginile, poți da clic aici.

Sper că v-a fost de ajutor acest articol! :)

Fiți mereu la curent cu noutățile!

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți