Optimizare SEO Off Page -Link Building

Află cum să obții link-uri organice pentru site-ul tău!

Optimizarea SEO Off Page înseamnă promovarea site-ului nostru pe alte site-uri și are ca scop principal obținerea de cât mai multe link-uri de calitate.În felul acesta motoarele de căutare ne pot acorda poziții mai bune sau mai puțin bune , diferențiindu-le în topul căutărilor.

Cu cât avem mai multe link-uri din partea unor site-uri foarte bune cu o autoritate mare în domeniul lor de căutare cu atât mai bun va fi site-ul nostru considerat.Rezultatul creat pe site-ul nostru trebuie susținut prin backlink-uri,outbound links , inbound links etc.

Backlink-urile se pot crea organic fiind legăturile către propriul site sau propria pagină și pentru că se face referire către un conținut relevant.Se pot crea și backlink-uri voite prin schimb de link-uri,cumpărare de link-uri etc.

Anchor textul este cuvântul cheie care trimite link-ul către o pagină sau un site,este partea vizibilă a link-ului.Pentru a putea vedea cu ce texte ancoră și-a câștigat un site link-urile,putem folosi Backlink Watch.

Inbound link-urile sunt acele link-uri venite de la alte pagini pe internet către site-ul nostru,în timp ce outbound link-urile sunt acele link-uri care pleacă dintr-un anumite site(link-uri externe).

Link-urile -se pot obține prin diverse metode:

1. Social Media : putem posta un album cu maxim 250 caractere în care să includem un link ce redirecționează spre pagina produsului;

2. P Interest: titlu și link activ în descriere;

3. Wikipedia : în momentul în care avem un articol lung ,interesant,cu informații complete putem adăuga link către pagina respectivă în Wikipedia;

4. Blogurile : putem obține link-uri prin bannere(metodă cu plată) sau prin comentarii (metodă gratuită);

5. siteuri Q & A (de exemplu TPU.ro),etc.

Pentru a afla câte link-uri au competitorii ,se poate folosi tool-ul AhRefs.

Autoritatea site-ului

Autoritatea domeniului (DA) reprezintă indicatorul asemănător cu Page Rank-ul și se poate calcula cu site-ul celor de la MOZ (se măsoară de la 1 la 100,unde 1 reprezintă cel mai slab scor și 100 cel mai bun). În cazul în care un site este nou,DA va fi 1, autoritatea crescând în timp. Autoritatea poate crește în funcție de următorii factori:eliminarea link-urilor de pe site-uri spam,optimizarea link-urilor interne,obținerea de link-uri de pe site-uri cu DA mare.

Autoritatea paginii (PA) nu se diferențiază cu mult de DA ,ea raportându-se strict la o pagină,și arată calitatea unei pagini și cât de bine este văzută în Google. Asemenea DA, poate avea valori cuprinse între 1 și 100. PA și DA se pot verifica amândouă cu Link Explorer .

Lucruri ce pot influența autoritatea site-ului

1.AMP-Accelerated Mobile Pages- se referă la viteza site-ului pe mobil. Poate fi testată cu ajutorul unei extensii de la Google AMP Validator.

Varianta originală a paginii va conține eticheta "rel=canonical" (<link rel="canonical" href="https://website-exemplu.com/nume-pagină/">) în timp ce pagina normală va utiliza "/amp" pentru a specifica existența unei versiuni accelerate a paginii (<link rel="amphtml" href="https://website-exemplu.com/nume-pagină/amp/">).

2.Mobile Friendly Test -este un tool dezvoltat de cei de la Google pentru a vedea ce scor are site-ul nostru când vine vorba despre utilizarea lui pe mobil.Acesta odată testat, în cazul în care există erori la încărcarea unor pagini ,vor fi semnalate de aplicație(atenție,în cazul în care o pagină a fost mutată și nu i-a fost făcut un redirect 301 ,poate influența negativ PA și DA).

3.Page Speed Insights-măsoară viteza site-ului.Cu cât timpul de încărcare în browser al paginii este mai redus,cu atât utilizatorii vor reveni mai ușor pe site-ul nostru pentru a căuta informații.

4.HotJar -este un site în care putem vedea cum se comportă utilizatorul când intră pe site-ul nostru,respectiv la ce se uită pe paginile pe care intră.În funcție de acest aspect ne putem da seama din ce cauză ies utilizatorii de pe site-ul nostru după ce au accesat o singură pagină sau de ce nu s-au abonat la newsletter,de ce nu au cumpărat un produs,etc.

Lasă un comentariu dacă ți-a plăcut articolul sau dacă te-a ajutat! :)

Fiți mereu la curent cu noutățile!

Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți
Folosim cookie-uri pentru a permite funcționarea corectă și sigură a site-urilor noastre și pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare.

Setări avansate

Puteți personaliza preferințele cookie aici. Activați sau dezactivați următoarele categorii și salvați-vă selecția.